Sunday, August 24, 2008

爱得太深, 容易醉。 恨太久,心容易碎。 坚强得太久好疲惫。。。


对不会喜欢我的男人有感觉,似乎变成我的专利了。


我像是一只小鸟,为了爱拼了命义无反顾的追,累了就在风里睡觉,在风里流泪,即使疲惫也不会停的往前飞。


但我真的好累了。。。有时候想大哭一场把心情宣泄,也似乎无力,只好在心里独自流泪。


I hate it how I automatically encourage my crushes to go for the girls they'll like, just because I know I'll never have a shot.

Guess subconsciously I feel that the faster he gets attached, the earlier I'll feel obliged to murder my feelings. I have no idea why I always crush on the kind of guys who'll never look at me as more than a friend.

Maybe I ought to be mulling over how to make guys not treat me as a buddy... And think about how to make myself appear more attractive.

Guess it starts from losing weight :) WATCH OUT WORLD!


其实还蛮喜欢这单身自由的简单,快乐,但现在我眼前的路一片迷茫。。。 我到底该往哪儿走?

No comments: